Rebecca - Måndag

 
Haha shit, skev
 
Hejhej. Ny vecka med nya möjligheter. Har varit i skolan, vi hade tre lektioner och slutade klockan tolv, så himla skönt. Vi kommer sluta runt 13.00 hela denna vecka på grund av utväcklingssamtal, jag klagar inte.
Efter att vi slutat så gick jag, linnea, Julia och Ida in i leksand och åt pommes. Mycket godare än lunchen i skolan, haha. Ida gick hem medans jag, julia och linnea gick runt och frös ihjäl. Medan vi väntade på bussen så gick vi till siljan och tog en chai latte, alltså de är min nya drog, stört gott.
Atm sitter jag och lyssnar på justins nya album som äntligen har kommit ut på spotify, alla låtar är grymt bra!! My bby.
Känner att de börjar bli lite tjatit här med bara mina inlägg. Har försökt fått tilde att blogga lite men de har ju inte resulterat i något, haha. Får tjata lite mer på henne.
Hur som helst så får ni ha en bra kväll.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback