Yesterday

Igår vaknade jag upp bredvid beccis,vi låg och snackade ett tag innan vi bestämde oss för att gå upp och käka frukost.
Jag fick typ ett utbrott för att ingen ville följa med mig till kupolen och käka på donken! Men tillslut övertalade jag Julia hihi ,thaaank you 

Vi kom fram till kupolen runt 1 och gick runt där och kollade i butiker,enda tills klockan 5 när dom stängde haha.. Köpte inget speciellt faktiskt.Tåget hem gick halv 7 så när kupolen stängde började vi gå mot tåget och satt där och väntade. 
När vi kom hem så hämtade mamma mig, när jag kom hem käkade jag & bytte om sedan drog jag mig till Julia igen,vi gjorde inget speciellt cyklade runt och kollade film.
Så himla skönt med studie dag idag!

Vi hörs senare idag eller imorgon fina bloggisläsare

Bilder från igår -T









» Erica

Var testa du jackan? Fina ni är!!

2013-09-30 // 13:55:54
» Erica

Var testa du jackan? Fina ni är!!

2013-09-30 // 13:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback