ikea

hej på er!
första dagen på höstlovet börjar lida mot sitt slut haha.. och den här dagen har varit sååå himla seg.Regnet har öst ner typ hela dagen och min huvudvärk som jag vaknade med imorse ville inte släppa,jaja morgondagen kommer inte bli lika seg som det ser ut nu iallafall!
hela familjen ska nämligen åka till det ny öppnade ikea i borlänge och köpa en massa nya saker till mitt rum som ska göras om om någon vecka!
ska bli sååå skönt att få en större och bättre garderob.
Just nu sitter jag i mitt mörka rum med massa tända ljus och kollar på så mycket bättre , alltså hur grymt är det inte att ken ring och agnes är med? jo väldigt grymt faktiskt.
 
Så nu ska jag mysa vidare och bara ta det lungt, hoppas ni har haft en fin lördag!
puss // tilde
 
bild från våran första plåtning för bloggen,haha åh vad proffisionellt det där lät 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback