Bloggen ekar från min sida

Heej på er fina bloggisläsare!!
Mycket som har hänt dom senaste dagarna,usch det har varit jobbigt. Men livet har ju sina upp och nedgångar.
 
Så det är lite extra skönt att det är fredag idag,meningen var att jag skulle hem till Philip ikväll och sova över med mina bäääästisar men det blev ändrade planer så det får helt enkelt bli på höstlovet istället!
Nu ska jag nog dra mig upp från soffan och träffa Louise ett tag,så himla skönt att vi bor så nära varandra att vi nästan ser varandras hus,vad skulle jag göra utan den människan,kärlek till henne
Ni får ha en bra helg så hörs vi antingen imorn eller om någon dag! 
Ta hand om er ,pussss // Tilde 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback