2 oktober

Onsdag innebär sovmorgon och yoga ,dock blev det ingen yoga för min del,glömde ombyte kom på det när jag var påväg till bussen hehe.. Så satt istället med jessy och snackade i typ två timmar. 
Dagen har iallafall gått ganska fort vilket var skööönt
Juste har skrivit ett inlägg om lite tankar runt att man ska våga vara sig själv ,hur jag tänker om just det,men har inte publicerat det än som ni märkt,så nu vill jag veta om ni tycker det skulle vara intressant att läsa eller ej? Kommentera gärna!
Imorrn är det torsdag vilket innebär nästan fredag,hoppas dagarna innan helgen går fort ,är så himla trött hela tiden bläää
Linnea kommer iallafall hit om ett tag så ska vi plugga lite,prov på fredag och jag har inte pluggat någonting känns ju toppen 
Aja ha det bra så hörs vi finfina ni
-T




Lägg ut de :)

2013-10-03 // 20:38:02

Lägg uuuuut

2013-10-11 // 07:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback