I'm back

Kom på mig själv att jag inte har bloggat på 2 veckor!! 14 dagar eller en halv månad .. Och ja anledning till detta? Jag har bara varit för lat för att blogga helt enkelt. Under dessa två veckor har jag hunnit med en veckas höstlov & en veckas skola.
Det har varit en ganska jobbig vecka i skolan,har inte mått så bra,men det blir nog bättre snart! 
Just nu ligger jag i en säng i Sälen ,japp hela familjen åkte hit igår efter att jag slutat skolan.
Var inte så jätte Pepp på att följa med ,dels för att jag typ hade feber hela dagen i skolan igår & för att jag måste plugga.. Men aja nu är vi iallafall här & idag ser det ut som att familjen Svensson kommer hit till oss & sen ska vi antingen bada på experium eller så ska jag och Lollo ut & upptäcka Sälen lite ,haha.
Men jag glömde ju bikini hemma.. 
Jag får väll köpa en bikini här isåfall haha.. Ha en bra lördag & helg fina bloggisläsare // T





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback