Mys

Men hej på er! Just nu ligger jag i mitt mörka rum med några ljus tända och lyssnar på låtar som jag spelade konstant förra hösten ,helt sjukt vad låtar kan väcka många minnen..
Iallafall igår kväll träffade jag Julia & Rasmus ,sen kom även Linnea ett tag.
Vi gjorde inte så jätte mycket,kollade portkod ,pratade osv!
Julia sov även kvar här vilket var gooosigt,vi gick upp runt 11 imorse ,käkade frukost sminkade oss och ni vet allt sånt där som man gör & sedan gick vi upp till hjultorget och kollade i butiker.
Det har varit en mysig & bra helg!

Nu väntas sista veckan innan drygt två veckors jul lov med massa mys ,åh vad skönt det ska bli att slippa skolan & allt som hör till
Puss bloggisläsare // T






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback